Friday, March 5, 2010

Revenire (temporara)

A trecut ceva vreme de cand am postat ultimul articol pe acest blog…acest lucru s-a datorat unui moment din viata mea care m-a facut sa nu mai am aceeasi chemare/bucurie/dispozitie de a scrie…

Si totusi in tot acest rastimp de 4 luni am fost in continuare martor mai mult sau mai putin tacut la cele ce se intampla in jurul meu.

Acest rastimp m-a facut sa ma gandesc mai bine si la acest blog si la demersul pe care l-am avut in minte initial. Mi-am dat seama in aceste aproape 10 luni de cand am inceput sa scriu pe blog ca acea schimbare pe care ne-o dorim cu totii nu o sa vina totusi din blogosfera. Cu toate ca sunt suficient de multi oameni culti, destepti si de bun simt care scriu mai rar sau mai des pe aceste bloguri, totusi acesti oameni nu se vor coagula prea curand intr-un curent de opinie care sa se faca mai apoi auzit la nivelul intregii societati...ci vor ramane doar niste individualitati si atat.

In acest fel am luat hotararea ca voi mai scrie cateva articole (lucruri ramase in mintea mea si nespuse pana acum) si invariabil ma voi opri...si nu voi face acest lucru din blazare, suparare sau mai stiu eu ce alte motive, ci doar din cauza faptului ca am spus acele cateva lucruri pe care doream sa le impartasesc celor din jur...si in plus as vrea sa evit transformarea acestui blog (asa cum sunt enorm de multe in acest moment) intr-un fel de jurnal sau de cronica a timpurilor prezente in care sa supun “dezbaterii” toate nimicurile cotidiene (in special politice). Un alt lucru care mi-ar displace ar fi acela sa ajung sa ma repet...sa ma autocitez sau sa ma copiez mereu si mereu, dar in alte cuvinte...

2 comments:

  1. ...ma bucur ca ai revenit. vad ca ai a spune lucruri, si te indemn sa o faci. daca n-ai fi scris, nu ne-am fi 'intilnit'.

    ReplyDelete
  2. Da, cred ca mai am cateva lucruri de spus. Castigul real pe care l-a produs acest blog pentru mine, a fost tocmai faptul ca am intalnit (chiar daca doar virtual) oameni care inca mai au ceva de spus. Merci si o zi buna!

    ReplyDelete